Torsdag

Nu har jag min dator igen!!

Alla de flytt lådor som står framme brja minska i antal, jag har faktiskt fått in alla min kläder i två gaderober. Fast om jag inte hade slängt den där svarta sop säcken med massor av kläder som jag aldrig använder i så hade det nog aldrig gått. Martin blev lite lättad i alla fall. Lite skor lämnade jag hemma också. Igår så var vi och kollade runt lite på soffor. Vi har verkligen hittat en jätte fin soffa för strax under 9000 :- kronor. Inte så jätte billigt men inte så jätte dyrt heller. Ska kolla igen på IKEA också i fall det finns någon som vi tycker om lika bra lite billigare.
Fika på roasters för ett tag sen, innan mina flickor for härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0