Snart är det över...

Snart är helgen över, vilket känns lite tråkigt. Plugga matte borde jag göra idag, men jag funderar på att skjuta på det, jag kan plugga imorgon, det måste jag hur som helst. Och sen kan jag plugga nästa helg, jag måste... så då blir det nog en vit helg. Jag vet att jag inte pluggar när jag är bakis.
Anyway, det var roligt igår. Roligt är ett perfekt ord att beskriva det med. Synd att kön skulle vara så lång på STUK och att det skulle ta en timme att komma in. Då hinner man ju nyktra till och det skulle ju ha varit lite tråkigt. Det blev Allstar istället. Inte dåligt de inte, mindre folk än vanlig men det var fortfarande mycket.
Nu tittar jag på IDOL, ska nog fortsätta med det. Jag tror jag håller på att bli sjuk dessutom. Jag måste ha näs spray för att sova nu för tiden.Då vet ni...
Solnedgång i Thailand... Jag längtar till jag ska utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0