Händelserika dagar

Helgen har minst sakt varit händelserik. Inte haft en lugn stund känns det som. Hur som helst lördag: stan hela dagen med mamma och Anna. Äta middag på Bergnäset och sen hem en sväng för att byta om och sen var det dags för födelsedags firande/ fest hos svensson. Söndag så mådde man som man förtjänade och jag städade och bakade en mycket fin tårta! For på kalas och mös hela kvällen i soffan med Martin. Igår var det skola från kvart över 8 på morgonen jag var helt död. Jag förstår inte hur jag höll mig vaken på hela föreläsningen. Jag har faktiskt somnat en gång... Hur som helst sen kom Ira hit och vi mös med lite tv och min hemma gjorda varama chocklad som får fem av fem toast. Idag var det skola hela dagen, sen for jag med pappa och beställde soffa, till farmor och åt och nu ska jag fortsätta att räkna matte. Med undantag för IDOL paus.
Hoppas ni haft det bra! Det har jag..
Bilder kommer när jag får tillbaka min sladd från biiris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0