Fotboll

Jag var helt slut när jag kom hem från skolan idag. Efter bara två lektioner!! Jag höll typ på att somna på föreläsningen dessutom. Imorgon har jag bara en lektion, jag tror den startar vid 1, de ska bli skönt med lite sov morgon. Ska nog ändå försöka ta mig upp vid halv 10 för att hinna räkna lite matte innan skolan också.

Men hur som helst, idag var tanken att jag skulle gå på Afro, men så blev det inte då pappa ringde och frågade riktigt snällt om jag kunde ställa upp som avbytare under matchen idag. Jag kände mig tvungen då han har hjälpt till att tapetsera hela lägenheten. Han sa du kommer spela max 10 min, så det lät ju inte så farligt.
Det var inte riktigt så det blev, jag spelade 70 min istället!! Vi förlorade men spelade faktiskt väldigt bra iaf.
Nu ska Martin se en fransk film så jag funderar faktiskt på att börja läsa en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0