When did i get so old?

Back in business!
Och jag har ett problem, jag vill ha mitt liv tillbaka!!!
Jag har gått och blivit gammal. vad fan är det för fel på mig! Jag är inte ens 20, så här ska man känna när man är kanske 60 år. Det som händer är att jag blir trött tidigt på kvällen, har stora problem att sova eftersom jag lite kan andas för att jag är förkyld och jag vaknar tidigt på morgonen eftersom jag inser att det inte är någon ide att ligga och vrida och vända på sig i sängen 20 gånger för att man inte kan sova. Så här har det varit i ca. 2 månaders tid typ. Jag vill ha mitt unga liv tillbaka, snälla.

som smör på kakan så tappade jag mina nycklar igår. Det hela höll på sluta med att jag slog ner två "fullgubbar".
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0