Relax

nu är allt det jobbiga över! det vill säga tentan, dessutom så har vi hämtat våran soffa idag. just nu sitter jag i den och den är väldigt skön och stor och helt underbar! jag älskar den. alltså när man sitter i ena änden så känns det som det är en mil till andra. den är helt underbar!
Det är halloween och det blir nog troligtvis ingen utgång för mig i helgen eftersom jag jobbar natt fredag då alla ska ut och lördag blir det jobb på hockeyn 15 - 19 ungefär. Det kan ju hända något helt oväntat på lördagen, men jag tror inte det.
Imorgon blir det avskeds lunch med Ira och sen så ska jag handla jobb kläder. En skjorta iaf, svart ska den vara!
Ska fixa lite mer i lägenheten också. Ska nog ut och äta med Martin också för vi firar 1 år på söndag. Tänk va tiden går fort :)
min underbara biris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0