Pluggis

har ni lagt märke till hur allt blir mycket gulligare när man sätter på -is i slutet på en massa ord?

Idag är jag en äkta pluggis, ska snart hitta tillbaka till min matte bok. Blir inge fest i helgen som jag hade hoppats på eftersom jag har tagit fingrarna från datorn (snart) och insett att det är dags att plugga ordentligt. 10 poäng ska jag väl ändå klara, men jag insåg lite väl senat att det var möjligt att få mvg och vg också. VG känns inte helt omöjligt men MVG, OMG!!! det klarar jag nog inte.

haha cirkus möller igår:
jag kanske kommer hem lite senare för jag har blivit anhållen för styck mördis.

Han drog massor av sånna kombinationer med -is, de var det absolut roligaste i hela programmet.


kolla vilken fin kakis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe. drog en såndär töntig "ha-ha" när jag läste "kakis". fniss.

2009-10-25 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0