PANIK

alltså det här händer inte! Jag som har rå pluggat, det vill säga inte gjort något annat i 4 dagar och sen så händer det förfärliga. Jag hittar inte mitt csn kort, som jag måste ha för att göra tentan. Jag minns till och med när jag fick det. fick brevet på en fredag, var inte hemma något så jag öppnade det på lördagen. det var helt vitt och fint inte som de gula som jag haft tidigare. och så glittrade de det. de sista jag minns av att jag höll i det var i köket. och sen så hade jag inte min börs hemma så jag satte det på ett annat bra ställe.
nu är frågan, vars fan då?
jag har iaf hittat kvittot att jag har betalat det. Så jag far dit imorgon och om det inte funkar så får jag göra det på omtenta tillfället, men de bli ju så mycket jobbigare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0