Vilken match, Titanic

Idag blev det lite omväxling i mina kvälls nöjen, istället för en kväll på allstar blev det en kväll på ishallen. Jobbade bara under preiod pauserna idag, men det var ganska skönt det och jag fick ju faktiskt titta på årets bästa match när luleå vann över hv med 5-3. Det trodde jag faktiskt inte de skulle göra innan matchen skulle börja men tänk så fel man kan ha. Fick även lite titanic känsla under första pausen. Alla lampor ute i gångarna slockande, alltså där alla kiosker är. Vi klarade det väldigt bra ändå vi som jobbade. Men när det väl slockande tror jag jag skrek till och innombords tänkte jag faktiskt nu sjunker vi. Tog ett tag fr mig att komma på att jag faktiskt inte befann mig på en båt. var lite i chock och körde bara på under min rusch som jag hade med allt kaffe, bulla och burgare servering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0