Signs

Jag tror på att det finns tecken på vad man ska göra och inte göra osv. I natt kunde jag inte sova, somnade först kl 6 på morgonen, så jag låg och funderade på det ett tag. När väckarklockan ringer klockan 9 sen, Martin hade ställt den eller nå så är det nyheterna som är på och de ända man hinner höra är "om man börjar sola innan 30 så har man 75% högre chans att få hud cancer". Jag hade planerat att sola idag, men nu har jag ändrat de planerna. Jag förblir blek till i sommar, men jag får då inte hud cancer. Så jag kan leva med att se ut som snövit.
Fast det gäller då bara solarium. om de nu blir att jag åker till Thailand eller nå så funkar ju det med. Men jag tror inte det blir så för jag har en stavanger/London planerad i vinter och en Paris till våren.
Bild från Thai mars 2009

Kommentarer
Postat av: JuliaClara

vilken mysig blogg du har, och ser härligt ut med sommarvärme! kika jätteärna in i min blogg kanske lämna en kommentar eller så, kram

2009-11-23 @ 14:29:05
URL: http://www.JuliaClaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0