Livet rullar på

Har så mycket igång som händer och så mycket att ta tag i är jätte trött, men kul är det.  Tröttheten kan faktiskt bero på att jag somnade typ kl. 2 och vaknade klockan 7. Tidigare i säng ikväll kan jag lova. Ska faktiskt be ge mig snart med den tredje twilight boken. Idag så har det varit skola hela långa dagen, sen plugga efter och efter det var det hem och byta kläder sen in till stan för info om lördagen som kommer. Blir modevisning för min del på cleo, ska bli jätte kul och bli ompysslad hela dagen. Jag längtar jätte mycket. Imorgon blir det bara en lektion sen ska jag till gymmet är över taggad på att springa, jag vet inte varför, men de är ju positivt iaf.
saknar min vänner som inte är här...
vi måste dra en resa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0