Jobb fest!

Igår var det jobb fest för fulla muggar. Samlade ihop cherry gänget hos andreas där det blev singstar, guitar hero och ett x antal livliga diskussioner. Hade sjukt roligt, mitt vin var slut vid halv 9 och sen blev det ett glas skumpa och sen inge mer alkohol för min del. var nog ganska bra det. Mådde riktigt bra idag då jag vakande. När jag väl vakande det vill säga, väckarklockan ringde aldrig i morse då jag skulle upp till skolan så det var lite tragiskt. Fast det var ju bara en lektion. Nu har jag lovat min pojkvän att jag ska städa. Ska in på banken en snabbis också och tänkte kolla in bikbok där det är 30 % från torsdag till lördag!

Såg precis ett par bilder från dinsko´s pressvisning och det var ett väldigt bra utbud. Jag blev fullkomligt förälskad i ett par beige ormskinns pumps. Måste ha dom! Kolla själv in bilderna på Angelicas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0