i wanna get better, i wanna feel like old times

Jag tror att det är något fel på mig. snuvig som tusan, trött hela tiden, kan inte sova, fryser hela tiden typ. obehagligt värre, jag vill bli frisk och kry. jag vill träna, men de blir inte av den här veckan för mina dagar kommer jag från och med idag spendera i skolan. var inte i skola igår för jag var hur hängig som helst. kvällarna kommer jag vara på olivers. timmarna där i mellan kommer jag plugga black jack för det mesta och sova. Va roligt liv jag har.
Bara den här veckan ut. så det ska nog gå bra. Alla har jobbiga dagar och det gäller bara i ta sig igenom dom. för mig är det veckan som gäller. på lördag ska jag ta välförtjänt sovmorgon eftersom jag mest troligtvis kommer jobb till 03.00 på fredag.
men vad gör man inte för ett jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0