Examen

Jag hade mitt examens pass igår på Cleo. Det kändes som det gick bra, men ingen ide att ropa Hej innan man fått veta säkert. Det var ganska mycket spel men inte så mycket pengar i om lott. Cleo från 18 säger sitt. Hur som helst nu blir det stan med mamma och Anna en stund. Annars så får vi se vad som händer. Skönt med en ledig dag iaf, för första gången på en månad då jag har sagt att jag mår bättre dagen innan så mår jag inte sämre dagen efter det. Det känns som min förkylning går åt rätt håll!
Ashley Olsen
- älskar hennes stil, får se om vi hittar nått inspirerande på stan idag.

Kommentarer
Postat av: Petra

älskar hennes stil med !

2009-11-18 @ 17:58:30
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0