Aplacetohide

and if a maid a promise i would stay by your side


Jag var jätte nervs igår innan jag skulle brja, hade jätte ont i magen. Men de gick ganska bra. fösta kunden var nog värst, han märkte att jag var jätte nervös. men han var jätte snäll också så det gick riktigt bra därifrån. bara bättre och bättre. Jag är nöjd. Det känns som det värsta är gjort, men jag kommer nog vara ännu mer nervös nästa helg på examens passet. Jag gillar Julia och viktor jätte mycket, de är jätte snälla båda två (my work mates btw).
Nu ska jag fixa mig och dra till mamma och pappa för tacos med familjen, martin och mormor. vaknade två idag så kan nog få lite problem att sova i natt. Men i och fr sig var jag vaken till 4.
ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0