Aj aj, ont!

Igår fick jag veta hur jag skötte mig i helgen, eller det fick jag ju egentligen inte. För min chef Malin hade inte kunnat nå fram till Martina som kollade på när jag jobbade. Men vi kom fram till att jag ska jobba på fredag på cleo i alla fall. Så det blir nog kul. Efter det gick jag till inpuls, körde lite cross och gymmade lite. Missade bussen hem, åkte med 1an fick gå från Skurholms rondellen, fick jätte stora skavsår. Kunde inte sova på kvällen var uppe till 2, försov mig nästan i morse (fast jag kom i tid). Hade en lektion i skolan, åkte hem och åt lunch. Tråkig dag det här har varit. Hur som helst nu ska jag ta en power nap sen så blir det av mot Inpuls för pilates med Anna. Om hon nu kommer ihåg det...
Alanya ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej ingen ersättning, men vi ska få ett kit med lite saker ifrån dem. :)

2009-11-18 @ 11:48:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Inkan

Emsi, jag saknar dig :´)

2009-11-18 @ 13:31:27
Postat av: Inkan

Emsi, jag saknar dig :´)

2009-11-18 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0