Vad vill jag?

Nu när grundskolan är över så är frågan; vad vill jag göra nu?
Innan vi slutade så hette frågan vad vill jag göra med mitt liv, men jag insåg mitt liv tar ju inte slut bara för att jag skulle råka välja fel linje första gången jag söker in på universitet. Det kommer ändå inte hända eftersom jag valde att kanske, rättare sagt om jag känner för det ska jag läsa tekniskt bas år här i Luleå. Men just nu känns det som jag vill jobba, men då är ju problemet... Ähh, alla vet ändå vad jag tänker säga och det känns så deppigt att just nu tänker jag inte gå in på det. 

Jag kom hur som helst på att jag ska skriva en lista på vad jag vill göra i alla fall i sommar så här är den:
- Jag vill sola och bada
-  Jag vill åka ner till stockholm några dagar för att hälsa på världens bästa Moa
- Jag vill läsa mer böcker
- Jag vill hitta ett jobb till hösten
- Jag vill åka till våran stuga en sväng
- Jag vill kolla på movits helgen efter midsommar
- Jag vill fota en massa med min nya systemkamera
- Jag vill ha en lika underbar sommar som förra året, även om det är väldigt svårt att uppnå

Det är allt jag kommer på förstunden, men den lär om jag känner mig själv rätt fyllas på ganska så snabbt!



Kommentarer
Postat av: Daniella

VA!? jag trodde det var gymnasiet vi gick ut! Slutade inte grundskolan efter 9an????? :O

2009-06-15 @ 01:29:15
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hör inte gymnasiet till grundskolan? :O

2009-06-15 @ 13:59:54
Postat av: moa

ehh... Nej. Det gör det inte!



:D:D

2009-06-15 @ 17:34:35
Postat av: Emma

Opps, hehe ;p

2009-06-15 @ 18:35:53
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0