TP night

Ikväll så har jag haft min kära små vänner danni, pa och biiris över på TP. Det vart en trippel seger och för att inte förnedra någon så säger jag inte vem som förlorade och bara hade väldigt otur med de flesta frågorna. Just nu är jag väldigt speedad på grund av för mycket kaffe och cola. Jag har dåligt samvete över hur dåligt jag har levt de senaste veckorna, ungefär sen vi kom hem från turkiet. I morgon ska det bli ändring på det. På helgerna kan man unna sig, men på veckorna bör jag kanske börja träna iaf och lägga godiset och läsken på hyllan. Det är inte lätt att bryta vanor alltså men jag ska ge mig på ett försök.

Idag fyller min lilla farmor år och jag har räddat livet på en fågel som Missan kom in springandes med till frukost. Hon dumpade den på min fot och jag fick panik och trodde det var en liten mus. Men fågeln levde men var för mycket i chock för att ta sig i väg. Tog med den till farmor matade den med bröd bitar och vatten efter en stund hade den piggnat till och flög hem till mamma sin! 

Missan spanar på byten. Jag trodde hon var för tjock för att faktiskt fånga något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0