Midsommar 09

Igår klockan 3 bar det iväg till klubbviken för att fira midsommar och det var i samma veva som man öppnade första ölen. Jag hade tillstörsta del en väldigt trevlig dag/kväll. Det som drog ner på stämningen var att det kanns kleptomaner på ön. Men annars så bjöd kvällen på mycket öl och mycket cider, fest på båt, fest på strand, leka på en strand, rulla runt på en strand, grilla nere vid vattnet, grilla på en grill i ett litet hus med hål i taket som samerna kallar något annat men som Emma inte kommer på vad det heter. Men hur som helst så var det roligt och jag ser framemot att få bilderna från piga så kanske de hamnar här på bloggen.

I dag har man mått som man förtjänar och ikväll var det födelsedags middag på färjan för Piga. Cesar sallad to die for men efter det tackade jag och martin för oss. Om man ska dricka flera dagar så är det fan bara att börja om direkt då man vaknar dag 2.  Sen så har vi även hunnit med att träffa ingepling och pa och biiris som satt och röjde gärnet på ett ganska tomt max. Nu ska vi nog slå på en film eller gå och sov.

vilken fin berättelse om helgen!

Det var faktiskt ett år sen igår som  jag och min fina martin träffade varandra för första gång. Så fort jag såg honom viste jag att han ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: sierra

skitfin blogg!

2009-06-21 @ 18:20:21
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0