You got Mail

Idag kom ett brev hem i brevlådan. Ett jätte stort brev till mig... DET VAR EN BOMB!
Nej, men de gjorde mig väldigt nervös i alla fall. Det var ett brev från Ltu med information om vad som kommer ske till hösten. Efter jag hade läst igenom innehållet verkade ändå bra men de är lite läskigt bara så ni vet! Lika läskigt som det var att börja gymnasiet faktiskt men de blev ju en väldigt rolig och bra upplevelse, men jag kan ju säga att jag har noll förhoppningar inför det hära med Tekniskt Basår. Det kommer bli en hel del matte kan man ju säga i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh Ems, vad jag kommer sakna dig när vi inte bor i samma stad längre :(

2009-07-16 @ 13:52:26
URL: http://grrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0