Träningsfreak?

Jag har tränat varje dag den här veckan, idag vart det Body pump. Jag har faktiskt upptäckt att sen jag började med det så är jag inte lika trött som jag har varit tidigare. Hur skönt som helst. det har varit Palt kalas hos farmor också, inte det bästa att äta innan ett träningspass men jag kände faktiskt inte av det så mycket förrutom när det var dags för mage. 

Imorgon blir det lunch med Ingan och till inpuls för att gymma, och sen på kvällen så skulle vi alla hitta på något, det ser jag framemot! Men nu kom min mamma hem!! Så so long suckers and lovers! 
Pusss

Lillasyster fyller år snart (21 Juli) så det kanske är dags att börja leta en present... 
Lika bra att börja i tid, hon är ju ganska kräsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0