"Mmm, nu är det måndag snart" - Måndagsbarn

Stockholm var underbart! Ni är de bästa som finns och ni vet det.

Vi har alltid roligt tillsammans och det var underbart att få vara tillsammans allihop igen. Det blev en hel del shopping, vin kvällar på balkongen, skrät mat och roliga konvensationer updates och mycket mycket mer. Åhh jag saknar det redan! 

"Vad är oddset liksom?"
För att förklara detta citat vidare så på spårvagnen på lördag så ser vi Nilsson (kompis till svensson), vi träffade han i Luleå i helgen. Senare när jag och Ingrid är på väg hem till Henrik från Gullmarsplan så cyklar en kille från pajala förbi och frågar oss om vägen till Globen (jag och han var samtidigt hos piga i onsdags innan färjan). Lördag kväll på söder så blir vi upphakade av en annan kille som heter Anton och några av hans vänner. Han kommer från Luleå och har gått idrottsprogramet. Vad är oddset att man springer in i så här många bekanta i stockholm...på en och samma dag!?!?

Hur som helst imorgon lägger jag upp lite bilder från våran fina resa ;) Godnatt så länge!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh, jag saknar oss redan :( Tack för helgen stumpan, förlåt om jag var en jobbig partner i sängen ;) haha

2009-07-20 @ 10:38:56
URL: http://grrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0