Måndag

I morse började det med att jag försov mig så jag hann inte äta frukost. Jag hade ju klipptid klockan 11.00 så det var bara att cykla in till stan. År väldigt nöjd med resultatet fast det känns lite kort även om hon bara tog 3 cm på längden. Nu har jag dessutom en och samma färg på mitt hår, istället för att ha det ljusare uppe och mörkare nere som jag hade tidigare. Efter det en lunch på stan med martin. Sen så har jag i pricip bara varit en sväng till inpuls och tränat. Skönt var det iaf, men jag vill ha tillbaka värmen och solen. Börjar bli lika blek som jag är på vintern och det är inte roligt!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag tyckte att det var skönt med lite moln i några dagar. Då slipper man få en enorm solpress att bege sig utomhus, men jag kommer nog oxå tröttna inom kort dessa molm. Man vet ju aldrig när solen återvänder i detta land ;/

2009-07-06 @ 22:51:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0