I Gotta feeling... that yesterday was a good night

And yes it was!

Fix och trix hemma hos mig, en drink hemma hos mig. Sen så for vi hem till Svensson i stan och fortsatte med drinkarna där.Där hade vi för och efter fest med moedvisning hela kvällen. Jag och Ingrid hade i alla fall roligt! Det var skönt att krypa ner i sängen kl. 5 på morgonen och idag då har man mått som man har förtjänat (jag har inte mått dåligt alls bara varit lite seg, de var andra som mådde dålig), jag typ syftar på martin, haha. 30 minuter tog det för mig och ingrid att förflytta honom 200 meter.

Nu ska jag gå och förberda min middag som jag troligt vis får äta själv för att inte dö av svält eftersom ens pojkvän bara ska se klart en film.

NU ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR TILLS VI SES IGEN MOS!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Den där kvällen var helt underbart bra, även fast vi knappt gjorde något speciellt. Sånt gillar vi! :)

2009-07-14 @ 13:53:39
URL: http://grrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0