"Guide till att bli en kaxig tjej"

Nu är min och ingrids kväll slut (läs: hon har däckat i sängen). Under den senaste timmen så har vi läst en bok som heter kaxiga tjejers guide till att få vad de vill ha.Den innehåller en del roliga kommentaret och tips som i boken kallas komihåg som jag tänkte dela med mig av:

- Sluta göra samma gamla misstag, gör nya istället.
- kolla så att du inte har hål i grenen på dina träningsbyxor innan yogapasset.
- Säg nej till skuldkänsslor, särskillt om de beror på att du har sagt nej.
- om du inte genomför dina bra idéer så kommer någon annan göra det.
- Besök clas olsson. Tänk efter. Nästan bara killar - ingen konkurens!
- spela inte svår att få - spela svår att behålla!

Nej nu sk ajag gå och lägga mig med ingan.. det är dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! skön bok, får man låna?



/you know who

2009-07-26 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0