En vanlig Torsdag

Jag har faktiskt hunnit med ovanligt mycket idag. Är stolt över mig själv! Fast det var en sak till som jag velat passa in om de inte hade stängt så himla tidigt.

Har varit till jobbet en sväng för att fixa löne papper, sen så hade jag ett privat träningspass/ genom gång på Inpuls. Det var super bra. Nu har jag fått ett schema att följa och lite grejer på vad man ska tänka på. Efter det fick jag vara råd givare till Martin som ville shoppa lite, och ikväll var jag med världens bästa gäng! Fika på roatser och myspys hos pingan. Vi saknade en pusselbit med ett M på men det var ju inte mycket man kunde göra åt saken.

Hur som helst imorgon blir det något roligt att se fram emot. Nämligen IKEA och så ska vi hinna med ett besök över den finska gränsen! 

Hade tråkigt och provade ett program på http://veckorevyn.com
Hitta din nya frisyr hette det för den som är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Ingan

Snyggt Emsi! :)

2009-07-03 @ 08:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0