Du mår som du förtjänar


Alltså väldigt illa, och har en kolosal huvudverk eftersom det vart lite mycket alkohol på krogen! Men på G var jag och det var sjukt mycket folk och det var sjukt roligt! JAA ibland så är det bara att baksmällan med ro. Jag tror att jag ska passa på att kolla på ice age 3 eftersom Martin sover och det inte finns så mycket att göra! dessutom så vill inte han se den filmen.

Hmm.. Undra om jag kanske ska koka te också för nu öser bara regnet ner! så det kan ju vara lite mysigt!

Kommentarer
Postat av: m

HUR KAN HAN INTE VILJA SE DEN FILMEN? DEN ÄR HUR BRA SOM HELST!

2009-07-16 @ 16:58:40
Postat av: Emma

alltså det är en fråga jag har ställt mig hur många gånger som helst men aldrig riktigt kommit på ett bra svar till :p

2009-07-17 @ 00:14:39
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0