Busy Girl

Det är mycket jag måste hinna innan vi far till  stockholm. 
- Städa mitt rum, vilket jag håller på med nu... men jag tyckte jag var förtjänade en pause. 
- Rensa och städa gaderoben.
- Städa huset som överraskning till mamma och pappa. 

Igår var första natten jag var ensam, Inte helt ensam. Martin sov här som tur var. Jag hörde ett ljud mitt när jag höll på somna och då fick han gå upp och kolla så att ingen var här och skulle mörda oss. Men det var ingen som tur var. Annars så var gårdagen största bakis dagen på länge, kollade mest bara film och var och handlade en sväng. Lagade pasta carbonara till middag och åt melon och hallon och sorbet till efterrätt. Mysigt var det men nu måste jag fortsätta med att städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0