Blondinbella & Nils

Eftersom jag och ingrid sitter och töntar oss med datorerna precis brevid varandra här i min soffa så bestämde jag att vi leker Blondinbella och Nils. Ingrid får vara blondinbella för att hon är blond och pga vissa kommentarer som hon har fått på sin blogg. Jag får vara Nils eftersom det är vad som blev över och min pojkvän just nu befinner sig i hans hem stad. Så det så.. och nu sitter vi här och iaf jag bloggar.. ( Emma tänkar: kanske måste nämna nånting med hajar.. eftersom jag har för mig att nils gillar det)

AHHHH! Nu kommer det en haj så jag måste springa från datorn så att jag inte blir biten...


GRRR...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA missan goes agressive,

Ps. (jag vet att det där inte är missan)

2009-07-25 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0