"At least it didn't happen in a room I actually use, like my closet."

Tack för trevligt sällskap igår!

Igår fick jag ha en Stand-in när Martin hade jour. Aldrig att jag hade vågat sova själv, som tur är så ställde Ingrid upp. Hon, pa, danni och jag hängde hos mig hela kvällen. Vi gjorde egentligen inte så jätte mycket men trevligt var det. I morse efter jag hade kört ingan till jobbet så försökte jag sova igen men det gick inte så jag städade lite eftersom de hade blivit ganska stökigt igen (ska nog fortsätta med det ikväll, om jag har tur kanske martin hjälper till också). Efter det så blev det en Lunch med Ingrid på Roya. Det måste vara den bästa sallads buffen i stan. Super gott, dit lär vi gå igen. Annars så har jag bara legat ute i solen tills jag fick solsting och nu har min Älskling kommit och jag ska gå och byta om för vi ska fara och träna. 

Det är väl ungefär vad jag har gjort och ska göra... 
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0