2:a December

Sitter och njuter i köket, jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Hela hösten har bara sprungit förbi, tack o lov för det. Men jag antar att det är så om man ar upptagen med jobb, skola och sånt hela tiden. De är bara 3 veckor kvar idag innan det är julafton och jag får träffa mina underbara tjejer igen. Allihop på en och samma gång. Det ska bli så underbart. Satt och pratade om det med Ingan igår och jag blev tårögd av lycka på bara tanken.

Om en stund så åker jag till mamma och pappa för lite middag och sen så ska jag på hockey. Martin har match och jag har inte varit och kollat på ett tag.


Jag och Martin har julpyntat lite i vårat kök! Ska bli mer men så långt har vi inte kommit än. Ska försöka få hit en liten jul gran också, så det blir lite mera julmys!




Jul stjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0