1:a December

Blev väldigt glad i morse då jag såg att det var ett tjockt snötäcke ute! Inte en dag försent alltså. Jag försov mig till och med, men lycklig i alla fall. Var ett tag sen jag uppdaterade, har haft så fullt upp så då blir det ingen tid för det här. I lördags så gick jag modell för make up store, vilket jag har nämnt tidigare. Kände inte ens igen mig själv,men det var lite av kicken.att gå ut där som en helt annan person. Skit kul iaf! I söndags blev det bowling och fest med cherry, åt middag på Allstar också. Jag älskar vårat jobb gäng!
Idag var det skolan en sväng och sen så for jag hem, kollat gossip girl och städat, diskat och lagat middag och nu ätit några bullar. Farmor har skickat och då måste man ju passa på. Imorgon ska jag ta mig till inpuls och kolla hockey. Plugga inför omtentan ska det också hinnas med. så mycket som ska hinnas innan jul. Men det är så roligt! Ska fixa det sista med lägenheten också. Absolut inte mycket kvar!
Jag och sophia backstage på visningen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0