Vilken bra överraskning!

I torsdags kom Moa. Det var den bästa överraskningen på länge. Bara så att alla är medveten om att om man skriver strax i ett sms så  betyder väldigt väldigt snart, i princip samma dag!  Hon kom och joinade oss hos Danni på kvällen då vi hade avskeds fika det känns faktiskt väldigt sorgligt att hon och Ingrid ska flytta. Men som sagt vi alla har olika saker vi vill göra i livet, och olika tillfällen m.m Jag är samtidigt väldigt glad för deras skull, de kommer göra något de verkligen vill göra!

Igår var det första provet i skolan dessutom! Okej mer ett test där läraren ska kolla av hur man ligger till. Han kommer nog se att jag inte har räknat matte på ett tag,usch vad dåligt det gick! Sen var det stan och spinning där öhman joinade. Träffade även Piga och Johanna som man inte sett på ett tag. Sen var det ju tänkt att det skulle ha blivit bio, men de fanns inte plats så det blev fika på roasters och sen lite häng hos både Ira och Lance. Snart kommer Fransmännan hit på middag, det kommer ätas i flera timmar kan jag bara säga! 

Kladdkakan var god. thanks danni


Mina snygga brudar som snart ska flytta... snyft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0