Torsdag

Det har varit en mysig dag idag. Först mys på stranden, sen mys med middag hos faster, sen mys städa och packa och fynda här hemma. Okej, städa mindre roligt men att fynd ruskigt kul. fyndade två vintage väskor i äkta skin. Ett par skor som jag inhandlat för minst 4 år sedan som visade sig vara lite fashion även i år. Jag gillar dom. sen har det inte hunnits med så mycket mer. Jag har bestämt att på Måndag då är jag frisk!

Imorgon då får vi läggan, YEAH! Vi skulle ju få den idag men det var visst inte ur städat så då blev det flyttat till imorgon så skulle de fixa någon som kom och städade den idag, så slipper vi!! Jag är lite nervös men det känns mest bara spännande! 

Jag har även börjat se Americas next top model säsong 12.. så nu ska jag fortsätta med det! Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0