Sommaren med Göran

Alltså jag tror jag Daniella och Ingrid var överrens om att vi aldrig har skrattat så mycket till en film!!! Den är helt underbar, om jag skulle känna mig nere och inte alls på humör för något. För att få lite glädje i mitt liv så skulle jag sätta på den här filmen. Annars så har dagen spenaderats på Storsand och efter ett ex antal timmar där satt det gott med lite pizza! Och sen ikväll då har de varit bio m.m. 

och nu ska jag sova! Är sjukt trött men jag kände verkligen ett behov att berätta om den här filmen, inte så ingående på handlingen eftersom då blir det ju inte lika roligt sen. Men alltså jag hoppas mitt buskap gick fram, SE DEN!

Godnatt!

Moi + Inagn in sthlm

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mm emsi, trevlig bild. Jag tycker att jag ser väldigt uppsvälld ut.. Men det kan jag väl bjuda på dåå!

2009-08-05 @ 09:22:08
Postat av: Emsi

Men ingrid då :p de gör du inte alls... de är bara dålig vinkel...

2009-08-05 @ 11:23:03
Postat av: Daniella

den var aaaweeesome! och du som inte ens ville se ;)

2009-08-05 @ 22:17:24
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0