Paket

Idag har jag fått två paket hem. Ett från hm ( skorna, trosorna och bh:n jag bestälde) och ett från adlibris som innehöll mina skolböcker. Billigt var det inte men det kändes bra när mamma sa att hon kunde betala det. Jag behövde inte ens fråga, mamma är så snäll. Annars idag har vi varit och hämtat tapeter med tillbehör, varit till lulebo igen, där vi nu är stamisar och sen så blev det mini golf med Martins mamma och pappa och lilla Lena. Hon är ju för söt. När vi skulle fara fr att martin skulle på träning så frågade hon om de fick behålla mig! 

Imorgon är det också mycket som ska fixas, det kallas att måla tak och fixa färg och tapeter och sen även spinning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0