Nu säger jag godnatt!

Vad händer med att Luleå har det bästa vädret i hela sverige typ? 
Sjukt rolig överraskning.

På torsdag då smäller det, då får vi nycklarna till lägenheten. Jag kommer inte flytta hemifrån riktigt då eftersom jag inte börjat få mitt studiebidrag då som ska betala hyran, men snart då bor jag inte hemma med mamma och pappa längre. Det kommer vara lite sorgligt att se min säng övertas av min syrra.. jag tror till och med hon ska överta mitt rum. Jag kommer nog vara en flitig gäst här hemma iaf. Jag tycker om att vara med min familj!

men som sagt nu säger jag godnatt, imorgon ska det solas på beachen.

Pool mys i Alanya!

Kommentarer
Postat av: moa

Haha när jag ser den där bilden tänker jag bara på alla 14 åriga stockholmsfjortisar som trycker upp brösten i webcamen på sina bloggar hela tiden ;)

2009-08-04 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0