in pain

Alltså jag har ont run halsen, inte i halsen. runt halsen som på utsidan. hur konstigt är inte det? 
Jag är inte särskillt förvånad att jag har lyckats dra på mig det här. Jag är ju trots allt "The one who always gets hurt"!!

Inglorious bastards var väldigt bra, väldigt väldigt bra. Helt underbart att de har varit så mycket bra filmer på bio på senaste. snart börjar tv serie hösten också (läs: Gossip girl och The hills). Jag längtar. Nu ska jag dricka te för att se om det hjälper mot min smärta, men jag tvivlar... jag har ju trots allt inte ont i halsen, bara utan på!

Mig och  mitt mos.

Kommentarer
Postat av: moa

haha vilken knasig bild ;D

2009-08-25 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0