I break the rules so I don’t care

So i keep doing my own thing!

Igår var en tuff dag, först en heldag i piteå. Där det var tänkt att vi skulle bada på äventyrsbadet men eftersom det var stängt så fixade vi gratis biljetter och sen gick vi över till skeppet! Lena hade nog roligast av alla fast jag låg väll inte så långt bakom henne. Men när man väl satte sig i bilen hem så kände man bara hur totalt död man var efter allt lekande. När man kom hem var det bara att ta på sig tränings kläder. Jag hade bestämt mig för att jag var sugen på att spela lite fotboll. Det var roligt tills det började ös regna och åska. Jag och martin däckade i sängen kl kvart i 12.

Nu idag ska vi fixa tapeterna till lägenheten och just nu är en byggarbetare där och lägger in nytt ek golv. Sen ska jag hinna med lunch med ingrid och hämta min telefon och bodypump också. så det är väl lika bra att börja ge sig iväg då!


Mysigt det hade varit att vara i Alanya nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hade det...

2009-08-12 @ 16:54:35
Postat av: Anonym

/D;)

2009-08-12 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0