Hear the screams from everywhere

Jag är nervös. Imorgon då börjar det. Jag är jätte nervös... fast det är jag nästan alltid då man ska börja saker.

Dagarna går åt till att renovera lägenheten, sovrummet är färdigt. Kök och vardagsrum saknar bara tapeter, sen så är det färdigt. Det tar något enormt på krafterna att renovera, nu fattar jag varför pappa alltid är så trött då han håller på med huset. Kvällarna går för det mesta åt till att träna, vilket känns riktigt bra. På måndag så börjar det "riktiga" schemat gälla på Inpuls också. Jag längatr! Nu ska jag koka te och kolla nya Ikea katalogen. Blir väl en tur dit i september för att köpa lite nya möbler till lägenheten.

Annars så har jag också sått tillbaka min mobil! Det hade gjorts en uppdatering och byt skärmen helt och hållet så den är som ny. Lite sämre är det ju att jag har tappat nästan alla nummer igen!

Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

ja att renovera verkar väldigt jobbigt :P



Kram Lizzy

2009-08-19 @ 10:08:22
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0