Det var ett roligt kalas!

Sjukare än vad jag var i torsdags, men det var de värt. Kunde kanske ha fördelat alkholen jämnare än jag gjorde men roligt var det. Dansgolvet på allstar var en höjdare och jag måste nog säga att allstar var faktiskt roligast på hela helgen. Men tummen ner för de dåliga utbudet som Lulekalaset hade lockat i artist väg. Det ända som gick att se var ju skaburbian och det var väl ingen större chock att de skulle delta, de kommer ju som sagt här ifrån. Jag ska nog fortsätta med vad jag har hållt på med ikväll, det vill säga kolla mordkommissionen!


Mamma var i tidningen idag. På en lista i aftonbladet, om ni är intresseade av att veta varför så läs tidningen. Jag anser att det är en bra anledning. Jag är stolt över mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0