Friday, i'm in love....?

alltså jag är ledig från skolan, jag ska få gratis middag på ishallen men jag är hur seg och hängig som helst. Tänk om jag bara skulle få ligga i soffan och dö hela dagen. Men nej, nu ska jag göra mig i ordning och fara och lämna in min uppgift, teknologi och sen så blir det nog en sväng och kolla på bord och på systemet. Blir nog STUK imorgon om jag inte blir sjuk för just nu känns det som något är på väg...

kan vara att Martin har ont i halsen och sitter och snörvlar sig hela tiden eller bara inbilning, vad vet jag?

Ha en trevlig fredag så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

DUTTI emma!

som pluggar!

hoppas ishallen var nice heh! :)

2009-09-19 @ 01:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0