På väg tillbaka

det känns som jag har tryckt på paus en vecka. har varit sjuk, som ni redan vet mest troligt. kvällarna har jag spelat balck jack. och dagarna har jag sovit eller bara vilat. Skönt har det varit men nu vill jag tillbaka. Jag mår jätte mycket bättre idag än tidigare. till och med så bra att jag ska dra mig till gymmet idag för ett lungt pass med halv skadade martin (han har gjort illa knät stakarn).  Ikväll/natt så blir det prova på pass på Olivers. ska inte spela själv hela kvällen, amanda ska vara med också så det känns bra. Börjar bli lite nervös. Olivers är väl det stället storspelarna brukar hålla till på. Hoppas ingen är förjävlig med mig bara.
Imorgon så väntar en lång sovmorgon. och sen middag hos mamma och pappa. TACOS ska det bli, jag vet inte ur längesen det var jag åt min favvo mat. gott ska det bli!! Visst är det farsdag i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0