jag mår mycket bättre nu!

jag vet inte om det är för att jag var hemma och vilade igår under dagen eller om det var för att jag satte mitt certifikat på kvällen. Hur som helst så var jag hemma idag också men mycket kryare och mer energi. Det känns bra. har inte känt mig så här bra på länge!
Igår kväll då for jag ju på min kurs, det var sista chansen att klara certifikatet och det var bara 2 st som hade klarat det innan ikväll (vi är sex st). Och jag satte allt under tiden, var så himla skönt att äntligen klara något jag vigt mitt liv åt de sista veckorna. För att fira blev det en sväng med grabbarna, först lite öl hos svensson och sen en på krogen. Jag drack typ 2 st sammanlagt. Men kul var det, skönt med lite nöje för en gångs skulle och inte bara slit och ligga hemma och vara sjuk. Ikväll blir det Cleo, jobb för min del men det ska bli roligt! Ser framemot det!
hos Svensson i våras, med fransmännen! (hockey VM, där av tröjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0