Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.

Tränade mitt första pass på inpuls på jätte länge, det känns skönt att vara tillbaka. Funderar på att klämma in ett pass imorgon mellan skolan och olivers kl. 18. Bara nå lätt i gymmet är ju bättre än ingenting. Passade på att sola också innan jag tränade. Jag tror att jag inte har solat på över ett år ungefär. Det är bra det, men idag kände jag att jag behövde lite värme i mörkret och kylan. Är hos mamma och pappa nu, ska fara hem snart, Martin kommer vid 12 tiden och jag tänkte att jag skulle sätta upp våran nya gardin innan han kommer hem. Köpte tyg igår och farmor har sytt den till idag.

Jag har världens bästa farmor!


Kommentarer
Postat av: ira

farmödrar <3

2009-11-15 @ 23:54:04
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 20:08:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0